Dlouhodobá spolupráce s GROHE: Každá kapka se počítá

Značka Grohe se dlouhodobě věnuje udržitelnosti a především úspoře vody. Proto se rozhodla s námi spojit a posílit povědomí o těchto aktivitách. Společně jsme ve třech kampaních ukázali, jak se chovat udržitelně, kde se bere voda a spočítali jsme Čechům vodní stopu.

Sice se České republiky akutní nedostatek netýká a nemáme jako jiné země stanovený denní limit na osobu, i přesto ale mezi Čechy úspora vodních zdrojů jako téma rezonuje a to i díky našim společným kampaním.

O design webových stránek a kalkulačky se postaralo naše designové studio Semibold, sociální sítě a obsah kalkulačky měli na starosti Story TLRS a rozprostření témat napříč médii měli pod palcem Topic PR.

Fotografie počítače, na kterém je otevřená stránka Forbes.cz s článkem o kampani

Voda Limited a kalkulačka vodní stopy

První kampaní bylo upozornění na úsporu vody obecně, v médiích jsme odprezentovali nápady, jak šetřit vodními zdroji při běžných činnostech. Projekt podpořil Kovy, se kterým vyšel rozhovor např ve Forbesu. Ke Kovymu se ve druhé kampani (Kalkulačka vodní stopy) v rámci influencerů přidala Nicole z Cup of Style. Pomohli téma vodní stopy i zajímavosti z kalkulačky šířit dál a přinesli instagramovému profilu Grohe nové sledující, kteří zůstali i po skončení kampaně.

Zde si můžete stále nechat vystavit vaše vlastní vodní zúčtování

Fotografie počítače s otevřeným článkem o šetření vodou

Poradili jsme si i s komunitou

Když Čechům saháte na pivo nebo maso, musíte být připraveni na diskuzi a mít v záloze pár dobrých argumentů. Sledující téma vodní stopy opravdu zaujalo a chtěli se o něm bavit. Celkově ale převládaly pozitivní reakce a chuť zjistit o nepřímé spotřebě vody víc.

Primárním cílem bylo poukázat na přímou i nepřímou spotřebu vody. Obsah kalkulačky připravovali Story TLRS a konzultovali ho s odborníky z projektu H2Ospodař, kteří nám poskytli nezbytná data pro výpočty. Kolegové z Make it Run se pak postarali o funkčnost interaktivní kalkulačky.

Překonaná očekávání

Lidé měli možnost se o sobě něco dozvědět, sdílet výsledky, porovnat je s ostatními a navíc vyhrát nejnovější iPhone, což zájem umocnilo. Díky tomu se zapojil mnohem větší počet lidí, než jsme původně předpokládali, a tak jsme získali spoustu zajímavých dat, které Story TLRS následně použili v další vlně komunikace na Facebooku a Instagramu. Data také zpracovali v Topic PR do tiskové zprávy, kterou v 11 podobách zveřejnily deníky napříč celou Českou republikou.

Snímek sponzorovaného příspěvku, který propaguje používání perlátoruSnímek diskuze, kde Grohe interaguje s uživateli

Kalkulačka v číslech

996 682 lidí zasáhla naše kampaň

77 % návštěvníků webu vyplnilo kvíz do konce

23 174 lidí nám na sebe nechalo kontakt

Kde se bere voda

Třetí kampaň dostala poetický název Cesta vody. Kde jsme na interaktivní časové ose veřejnosti přiblížili, co se skrývá na cestě za jednou sklenkou čisté vody.

Fotografie počítače s otevřeným článkem o šetření vodou

A co na to říkal klient?


Projekt spojuje odborníky z různých světů, pro které je udržitelná budoucnost společným cílem. Spolupráce s Near & Dear Group nás opravdu baví a všech zúčastněných odborníků si nesmírně vážíme. Společně totiž dokážeme vytvořit o kapku lepší svět, protože každá kapka se počítá!

Logo GROHE

Václav Kužílek
Marketing Activation Manager CZ/SK společnosti GROHE

Další případovky